Garantie & Klachten

Garantie

Ondanks onze kwaliteitscontrole doen wij ons best om uw bestelling in topconditie aan u te leveren. Ondanks onze zorgvuldigheid en controle vooraf van uw zending  blijkt dat het geleverde niet conform onze voorwaarden zijn dan kunt u aanspraak maken op garantie. Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 4 weken na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Indien u onverhoopt niet tevreden bent met de levering van artikelen en of de diensten van Leukste-kinderkleding dan kunt u ons een email sturen via klanten@labirdie.nl of via de contact pagina. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen afhandelen en u via de e-mail benaderen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.